El Llegat de Ramon Llull. Simposi Internacional

Any Llull, 2015-2016

En ocasió del VII centenari de la mort de Ramon Llull, la Universitat de les Illes Balears, mitjançant la Facultat de Filosofia i Lletres i el Vicerectorat de Projecció Cultural i Universitat Oberta, i en col·laboració amb el Consell de Mallorca i el Govern de les Illes Balears, organitza el Simposi Internacional El Llegat de Ramon Llull. Aquest simposi vol servir de punt de trobada on es puguin presentar i discutir les investigacions, els projectes, els treballs i les activitats docents i culturals relacionats amb l’estudi de Ramon Llull i del seu context i llegat cultural. Es tracta d’una activitat de caràcter multidisciplinari i obert que, amb la idea que la riquesa de perspectives i aproximacions contribueix a la millora de la cultura, pretén posar en comú els diferents punts de vista des dels quals s’aborda la temàtica lul·liana.

Coorganitzen el simposi Antoni Bordoy Fernández, Departament de Filosofia i Treball Social; Rafel Ramis Barceló, Departament de Dret Públic, Facultat de Filosofia i Lletres i Vicerectorat de Projecció Cultural i Universitat Oberta.

Per a més informació atenent el programa, inscripcions i matrícula del simposi, es poden dirigir al següent enllaç: http://ramonllull.uib.cat/Activitats/Activitats-UIB/Simposi-Internacional/

Data de publicació: Thu Sep 15 16:53:00 CEST 2016