El Dr. Miguel Deyá Bauzá, investigador del Instituto de Estudios Hispánicos en la Modernidad (IEHM), ha sido nombrado académico correspondiente de la Real Academia de la Historia

El doctor Miquel Deyà nomenat acadèmic corresponent a Palma de la Real Academia de la Historia

El doctor Miquel Deyà, professor del Departament de Ciències Històriques i Teoria de les Arts de la UIB i degà de la Facultat de Filosofia i Lletres, ha estat nomenat acadèmic corresponent a Palma de la Real Academia de la Historia.

El doctor Deyà va ser proposat pels acadèmics de número Miguel Ángel Ladero Quesado, catedràtic d'Història Medieval i bibliotecari de l'Academia; Luis Ribot, catedràtic d'Història Moderna de la UNED; i Xavier Gil, catedràtic d'Història Moderna de la Universitat de Barcelona.

La Junta de la Real Academia de la Historia ha valorat els treballs de recerca del doctor Deyà entorn de les línies d'Història de la Manufactura, Història Social i Història Militar.

Data de publicació: Thu Mar 02 10:19:00 CET 2017